Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Så var dena helgen över

Av Cornelia Johansson - 18 mars 2012 20:24

Som vanligt går dom alltid för fort helgerna. De är så fantastiskt mysigt när vi är hemma tillsammans jag, Daniel och Wilma.

De är så skönt med ett par extra armar som kan avlasta, leka, byta, tvätta etc. Just nu är ju dessutom Wilma otroligt pappig vilket är urgulligt.

Eftersom vi haft en liten som varit sjuk hela helgen och fortfarande inte är helt kry så blev ju denna helgen inte riktigt som vi tänkt. Vi hade väl planer på att träffa kompisar och ut och kolla lite i affärer.. Vart ju inte riktigt så.

Wilma har fortfarande diarré och ganska hög feber så de mest vi gjort i dag var en långpromenad med hunden och Wilma i vagnen.

Jag jobbade ju imorse så Daniel och W tog mysmorgon och hade med nöd och näppe kommit ur sängen när jag kom hem.

I eftermiddags passade jag på att ta en liten powernap när D glodde på tv och de gjorde även lilla Wilma fast i pappas famn. Så när jag vaknade halvlåg hon i hans famn och sussade så gott. Härligt :)


Veckan som kommer är ganska oplanerad eftersom W inte är helt kry men har väl ev planer på en kortare visit på mitt jobb för att kolla efter bättre backar att lägga leksaker i, nytt sängöverkast och en karaff som är ursmart med kylklamp inuti.

Sen hoppas jag på massa sol så vi kan komma ut en del. Så trist om man måste sitta inne nu när ingen vill ses ( vilket är helt förståligt då jag själv har fobi för kräksjuka) och liten lätt blir uttråkad. Jag hoppas ju att febern ska vara över snart så iaf jag och hon kan hitta på lite bus. Som ex promenad i slottis, fika i stan och lite present letande till världens finaste Linda som fyller 30 den 2 april <3

Eftersom hon oftast läser min blogg kan jag inte ens hinta om vad jag har för plan på present med jag hoppas på att hitta precis de jag letar efter :)

Så om alla får vara friska och krya så åker fam Höglund/Johansson till Västerås i slutet på mars för lite partaj hos Linda och Daniel. Nu är de ju så att min fina vän har en bebis i magen så hon får sippa alkoholfritt men vi andra kan ju fira henne dessto mera ;Ska bli jätte kul och jag längtar redan <3


Nä nu ska jag sluta babbla och göra mig redo för natten. Japp ni läste rätt, jag är skit trött och W sover så jag tänkte göra detsamma! Så natti mina fina vänner som läser min blogg! Kram till er <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia Johansson - 4 maj 2012 13:54

Här är nya adressen: De går inte att länka från denna bloggportalen så ni får helt enkelt knappra in adressen själva ;) Hoppas ni vill följa mig på min nya blogg!! Välkomna! wildamamman.blogspot.com ...

Av Cornelia Johansson - 4 maj 2012 12:59

    Yes nu har jag bestämt mig... De blir ingen mera blogg. Inte härifrån iaf. Jag känner att denna bloggen är/var en blogg jag startade när lillskruttan var liten(ok hon är fortfarande liten men större om ni förstår vad jag menar haha) Nu...

Av Cornelia Johansson - 25 april 2012 10:34

Idag är de veckans mellan dag. Planerna för idag var mammahäng med Nina och hennes söta Thea. Men! Jag har ont i halsen och känner mig krasslig :/ Tog min sista antibiotika tabl igår(!!) så jag borde ju vara frisk! Kan man verkligen åka på viru...

Av Cornelia Johansson - 22 april 2012 21:10

Har dom senaste 2 månaderna varit på två tupperware partyn och ett Blingo party. Mestadels för att de är så kul att ses, de blir ju en lite socialgrej med homepartyn men de har även blivit ett och annat köp.   Sist på tupperware köpte jag en ostk...

Av Cornelia Johansson - 17 april 2012 09:56

Igår var de klädparty hos syrran för märket BLINGO! Trevliga tjejer som var där och gott fika som syrran hade fixat <3 Dom har skit snygga barn och vuxen kläder och till bra priser med tanke på att allt är ekologiskt från frö till färdig produ...

Presentation


Wilma!
Kärlek vid första ögonkastet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Krypin


Ovido - Quiz & Flashcards