Direktlänk till inlägg 17 april 2012

Blingo!!!!

Av Cornelia Johansson - 17 april 2012 09:56

Igår var de klädparty hos syrran för märket BLINGO!

Trevliga tjejer som var där och gott fika som syrran hade fixat <3

Dom har skit snygga barn och vuxen kläder och till bra priser med tanke på att allt är ekologiskt från frö till färdig produkt.

De känns ju extra bra att sätta på sin älskling ekologiska kläder eller hur?! =)


Till mamman hade dom oxå lite coola outfits bl.a fick jag med mig ett rött linné och en oversize tröja, blå med röda sömmar, som kommer matcha gör bra! Snyggt ska de va ;)


Vill bara tala om att när höst/vinter kollektionen kommer så tänkte jag ha en visning hemma hos mig med samma tjej som visade kläderna igår. Hon var jätte gullig och ingen "jobbig" säljare.

Hon va även sjukt kunnig vilket alltid är roligt.
De blir väl förmodligen nån gång i augusti.

Så ni som är intresserade kan väl ha med er de i bakhuvudet och komma till mig då? =)


Ah ja har som sagt inte bestämt mig med bloggandet så de blir kanske nåt inlägg lite då och då..

Ska ju köpa en dator framöver då kanske de blir lite mer.. men den som lever får se :D

Nu duschen då lilla fröken kollar bompa <3


 


 


Kramar från mig <3

 
 
Nina

Nina

20 april 2012 12:49

Snygga kläder! Jag kommer gärna om du ska ha ett Blingo-party i höst! Kram på dig!

http://ninaerica.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia Johansson - 4 maj 2012 13:54

Här är nya adressen: De går inte att länka från denna bloggportalen så ni får helt enkelt knappra in adressen själva ;) Hoppas ni vill följa mig på min nya blogg!! Välkomna! wildamamman.blogspot.com ...

Av Cornelia Johansson - 4 maj 2012 12:59

    Yes nu har jag bestämt mig... De blir ingen mera blogg. Inte härifrån iaf. Jag känner att denna bloggen är/var en blogg jag startade när lillskruttan var liten(ok hon är fortfarande liten men större om ni förstår vad jag menar haha) Nu...

Av Cornelia Johansson - 25 april 2012 10:34

Idag är de veckans mellan dag. Planerna för idag var mammahäng med Nina och hennes söta Thea. Men! Jag har ont i halsen och känner mig krasslig :/ Tog min sista antibiotika tabl igår(!!) så jag borde ju vara frisk! Kan man verkligen åka på viru...

Av Cornelia Johansson - 22 april 2012 21:10

Har dom senaste 2 månaderna varit på två tupperware partyn och ett Blingo party. Mestadels för att de är så kul att ses, de blir ju en lite socialgrej med homepartyn men de har även blivit ett och annat köp.   Sist på tupperware köpte jag en ostk...

Av Cornelia Johansson - 4 april 2012 10:15

Tjo ho! De blir en bildbomb i dagens inlägg. Har inte jätte mycket att skriva mer än att livet leker, jag har en super go, smart och fantastisk unge på alla sätt, fina vänner runt omkring mig och snart snart är de sommar! Jag mår bra helt enkel...

Presentation


Wilma!
Kärlek vid första ögonkastet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Krypin


Ovido - Quiz & Flashcards