Alla inlägg under maj 2012

Av Cornelia Johansson - 4 maj 2012 13:54

Här är nya adressen:

De går inte att länka från denna bloggportalen så ni får helt enkelt knappra in adressen själva ;)

Hoppas ni vill följa mig på min nya blogg!!

Välkomna!

wildamamman.blogspot.com

Av Cornelia Johansson - 4 maj 2012 12:59

 


Yes nu har jag bestämt mig... De blir ingen mera blogg.

Inte härifrån iaf.

Jag känner att denna bloggen är/var en blogg jag startade när lillskruttan var liten(ok hon är fortfarande liten men större om ni förstår vad jag menar haha)

Nu är vi så mycket längre fram i våran relation jag och W och vi behöver nog gå vidare.


Jag kommer starta en ny blogg på en annan bloggportal som har fungerande mobilbloggning, svarar på supporten(fortfarande inte fått svar på frågor jag hade för ca 6 mån sen, urk) och är enklare och snyggare.

Känns riktigt skönt att kommit till ett beslut.


Jag hade lite funderingar ang denna bloggen. Kommer den finnas kvar? För alltid menar jag?

Kan W när hon är 15 år gå in och kolla gamla bebis bilder på sig själv eller måste jag spara ner(går de??) bloggen på datorn på nåt sett?

Hjälp, nån som kan/vet??


Så nu avslutar jag min resa här och går med nya kliv mot ett nytt spännade kapitel i mitt liv.

Min dotter har berikat mitt liv på så många sett som jag inte trodde fanns att jag längtar från dag till dag när jag ska få vakna och uppleva ännu en dag med henne.

Allt från skratt till gråt, oroa och hopp, sömnbrist och mys.

Jag älskar henne så det gör ont i mitt hjärta!

Det är du och jag föralltid Wilmisen <3


Tack till Er som följt mig här och hoppas ni vill följa med mig vidare. De kommer bli en annan slags blogg men massa nya och roliga inlägg! Återkommer så snart allt är klart med nya bloggen!

Hej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Wilma!
Kärlek vid första ögonkastet

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Krypin


Ovido - Quiz & Flashcards